באיזה קורס פייתון כדאי לבחור? | סקירת קורסים מומלצים

קורס פייתון מומלץ

אחת השפות הכי פופולריות בתעשיית ההייטק בשנים האחרונות היא פייתון (Python).

השפה הזו פופולרית ולא לחינם. לא רק שקל (יחסית) ללמוד פייתון ולהשתמש בה, היא גם מאפשרת מגוון רחב של שימושים. החל מתכנות קלאסי, דרך שליפה ממאגרי מידע, ועד יצירת מודלים מתקדמים של ML (למידת מכונה), פייתון נמצאת בכל מקום. 

לכן, זה לא מפתיע שחברות גדולות, חברות גיימינג ויישומים, כולל בתחום ה – AI עושים שימוש בפייתון. אבל האם זה אומר שגם קל ללמוד את השפה הזו?

כמובן שכמו בכל שפת תכנות, תצטרכו להקדיש מאמץ לא מבוטל ללימוד פייתון. אבל בשונה משפות אחרות, לפייתון יש קהילה רחבה, תחביר קל ונוח ועוד מגוון רחב של יתרונות שהופכים אותה לשפה שיותר ויותר אנשים רוצים ללמוד.

לצפייה בסרטון – למה ללמוד פייתון? | 3 סיבות שהפכו את Python לשפה פופולרית:

תוכן עניינים

פרטים על קורס פייתון? + מתנה

הרשמו לקבל מידע על תנאי קבלה, מועד פתיחה, ותנאי תשלום וקבלו מאיתנו שבועיים חינם לקורס תכנות אונליין של קודבוקס*

לאחר השליחה חכו מספר שניות שהעמוד הבא יטען


אז איך לומדים פייתון? כמובן שאפשר לעשות את זה לבד, אבל אחת הדרכים הכי פשוטות היא להירשם לקורס פייתון ממוקד.

כדי לעשות סדר בין כל התכניות הקיימות בשוק, הכנו לכם סקירה מפורטת שתעזור לכם להבין איזה קורס פייתון מומלץ במיוחד עבורכם.

7 קורסי פייתון מומלצים להזנקת הקריירה שלכם בהייטק

מחפשים קורס פייתון מומלץ? ריכזנו עבורכם כמה אופיות מובילות:

#1 – DevOps Experts | קורס Python

קורס פייתון ב- DevOps Experts הוא קורס שמותאם לעבודה בתעשיית ההייטק. בהתאם, קורס Python זה מתמקד בתרגול מעשי, ובלמידה של הטכנולוגיות הכי עדכניות בתחום. המדריכים בקורס מגיעים מהתעשייה עצמה ועובדים בעצמם בתור אנשי DevOps (במקביל להדרכה). עם הידע של המדריכים בקורס וחומר הלימוד תוכלו לשלוט בכל התכנים הכי עדכניים בתחום. הקורס כולל למידה של היסודות של פייתון לצד עבודה עם כלי תכנות נוספים ובסיסי נתונים. 

התכנית לא דורשת רקע קודם בתכנות, אך כן תדרוש מכם לא מעט עבודה, כולל בנייה של שלושה פרויקטי גמר. בנוסף, על מנת להשלים את הקורס תידרשו ל-80% נוכחות בכיתה או בזום. הקורס מתקיים ברמת גן באמצע שבוע בשעות הערב, ובימי שישי בשעות הבוקר. 

פרטים על קורס פייתון? + מתנה

הרשמו לקבל מידע על תנאי קבלה, מועד פתיחה, ותנאי תשלום וקבלו מאיתנו שבועיים חינם לקורס תכנות אונליין של קודבוקס*

לאחר השליחה חכו מספר שניות שהעמוד הבא יטען

#2 -מכללת INT | קורס Python Developer

קורס Python Developer של מכללת INT ייתן לכם הצצה מצוינת ללימודי פייתון. במסגרת הקורס, המשתתפים לוקחים חלק בשלושה שלבים שונים. השלב הראשון כולל מבוא ל-Python והיכרות עם יסודות השפה. השלב השני ממשיך לעבודה יותר מתקדמת. למשל, הסילבוס כולל עבודה עם מסדי נתונים, היכרות עם רשתות תקשורת ופרוטוקולים שונים. בין היתר, תלמדו גם איך לכתוב סקריפטים ב – Linux ופונקציות מתקדמות. בסוף הקורס יש פרויקט מסכם, בו יש תרגול מלא של כל התכנים בקורס.

קורס פייתון הכולל סה"כ 142 שעות לימוד. הקורס מחולק ל-102 שעות לימוד פרונטלי ועוד 40 שעות של פרוייקט הסיום. מדובר בקורס למתחילים ולכן הוא גם מיועד לאנשים בלי רקע אבל עם אוריינטציה טכנית טובה. 

#3 – ג'ון ברייס | קורס תכנות Python Full Stack Development

הקורס של מכללת ג'ון ברייס מתמקד לא רק בלימוד תיאורטי. הקורס כולל שעות תרגול רבות, במטרה לדמות את העבודה בפועל בתעשייה. כך למשל, כבר במהלך הקורס המשתתפים יתרגלו עבודה מעשית, כדי לייצר תיק עבודות שיסייע להם בכניסה לתחום. מלבד התרגול על Python, הקורס כולל גם לימוד של שפות נוספות ויישומים חשובים אחרים. בין היתר, הקורס כולל תרגול ולימוד של פיתוח אפליקציות Web, כלי חשוב ומשמעותי כיום בתעשייה. 

מלבד התרגול, צוות הקורס כולל שורה של מרצים מומחים ומנוסים המגיעים מהתעשייה. בנוסף, בג'ון ברייס מתחייבים להשמה ללא עלות, ולסיוע במציאת עבודה בסיום הקורס. 

#4 – נאיה קולג' | קורס פייתון לניתוח נתונים

לפייתון יש שימושים רבים ומשמעותיים. אחד השימושים הכי פופולריים הוא שליפת נתונים. בקורס של מכללת נאיה תתרכזו בלימודי פייתון כדי לעבוד עם דאטא. בין היתר, קורס Python הכולל התמקדות בשליפת נתונים ממקורות מגוונים, יצירת מניפולציה על נתונים וויזואליזציות שונות. לכן, הקורס גם מיועד לדאטא אנליסטים, מומחי BI ומפתחים שמעוניינים להתמקצע ולדעת איך לעבוד עם נתונים בצורה יותר יעילה. 

קורס Python המועבר על ידי שורה של מרצים בעלי רקע משמעותי בעבודה עם כלי פיתוח ל – ML, כולל חוקרים מובילים מתעשיית ההייטק. הקורס נערך בשעות הבוקר, בימי חמישי וכולל סה"כ 48 שעות אקדמיות.

פרטים על קורס פייתון? + מתנה

הרשמו לקבל מידע על תנאי קבלה, מועד פתיחה, ותנאי תשלום וקבלו מאיתנו שבועיים חינם לקורס תכנות אונליין של קודבוקס*

לאחר השליחה חכו מספר שניות שהעמוד הבא יטען

#5 – RT-ED | קורס פייתון (Python)

לימודי פייתון במסגרת קורס פייתון של Real Time Group נבנה בשיתוף פעולה עם חברת אינטל והתכנים בקורס כבר הועברו למגוון רחב של אנשים מהתעשייה. בין היתר, הקורס הועבר בחברות כמו אינטל, IBM, ועוד. כחלק מההיכרות המשמעותית עם תעשיית ההייטק, הקורס מחולק בעצם לשני חלקים שיאפשרו לכם ללמוד פייתון בקלות וביסודיות. החלק הראשון כולל לימודי פייתון למתחילים ומיועד למי שאין להם כל נסיון בתחום.

החלק השני של קורס פייתון הוא כבר מתקדם יותר ונועד למפתחים ואנשים עם רקע שרוצים להתמקצע בתחום. הקורס כולל תרגול מעשי רב וגם פרויקט מעשי מסכם של 145 שעות. ההרצאות מתקיימות פעם השבוע, בשעות הערב או הבוקר לאורך 90 שעות אקדמיות סה"כ.

#6 – שיא סקיוריטי | קורס Python למנהלי רשתות – Level 1

לימודי של מכללת שיא סקיוריטי מיועד למנהלי רשתות שרוצים לרכוש לעצמם מיומנויות נוספות. הקורס הוא חלק מקורס ניהול רשתות ומבואות להגנת סייבר. הקורס מועבר על ידי מרצים מובילים בתעשיה, בין היתר אבי ויסמן. ויסמן הוא אחד מהמובילים בענף הגנת הסייבר בישראל, וכחלק מהרמה הגבוהה של הקורס, המשתתפים נדרשים לעמוד בשורה של מבחנים פנימיים בציון 70 לפחות כדי לסיים את הקורס.

קורס Python הנערך במשך 40 שעות סה"כ בשעות הערב ברמת גן. בנוסף, הקורס כולל 120 שעות תרגול ביתי ועלותו עומדת על 3,900 ₪. 

#7 – מכללת סלע | קורס פייתון

קורס פייתון של מכללת סלע נועד ללמד פייתון מאפס. כחלק מהלימוד של פייתון מהתחלה, המשתתפים בקורס ילמדו שורה רחבה של נושאים. החל מתכנות מונחה עצמים, דרך עיבוד טקסט, ועד לעבודה עם קבצים. כך, המשתתפים יוכלו להתמקצע בעבודה עם פייתון וללמוד תוך שימוש בדוגמאות מעשיות ותרגול פרקטי.

הקורס מיועד לאנשים שכבר עובדים בתעשייה ורוצים לשפר את היכולות שלהם – מתכנתים, מנהלי פרוייקטים, מעצבים, ומהנדסים המעוניינים להוסיף עוד כישור לארגז הכלים שלהם. בסיום הקורס, המשתתפים יקחו חלק בפרויקט סיום שנועד לסכם את כל החומר הנלמד ולצייד את המשתתפים בנסיון משמעותי לקראת השימוש בפייתון בתעשיית ההייטק ובעבודה. 

אז חוץ מהקורסים השונים חשוב לדעת עוד כמה דברים, כמו מה בדיוק תלמדו ואם זה בכלל מתאים לכם.

למי מתאים ללמוד פייתון?

פייתון היא שפה שמתאימה להרבה אנשים, לאור הפופולריות שלה והשימושים הרבים שלה. זו שפה קלה לשימוש ביחס לשפות תכנות אחרות ואיתה תוכלו להשתלב בתחומים רבים בתעשייה. בנוסף, אין ספק שאם אתם רוצים להשתלב בתחום הנתונים, בתפקידי דאטה אנליסט או כמדעני נתונים, זו שפה שהיא כמעט חובה היום.

למה דווקא פייתון?

3 סיבות שהפכו את פייתון לאחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם. לפי הסקר האחרון של Stackoverflow שבדק מעל ל- 70 אלף איש, פייתון היא השפה השלישית הכי פופולרית בעולם, והשניה הכי אהובה! אז מה גרם לארגונים ואנשים לעבוד דווקא עם פייתון? הנה 3 סיבות משמעותיות:

  1. פייתון היא אחת משפות התכנות הכי מגוונת בעולם – חוץ ממפתחי תוכנה יש עוד המון מקצועות בהייטק שנעזרים בה – אנליסטים, אנשי סייבר, בודקי תוכנה, אנשי אוטומציה ועוד הרבה. 
  2.  פייתון חוסכת זמן – נגיד שקיבלתם משימה להדפיס את צמד המילים “HELLO WORLD”. בפייתון כל מה שתצטרכו כדי לגרום לזה לקרות יהיה לכתוב: print("Hello, world"). לעומת זאת בשפות אחרות זה ידרוש קצת יותר השקעה.
  3. יש קהילה ענקית של מפתחי פייתון והמון ספריות קוד – בשנים האחרונות נוצרה קהילה גדולה מאוד של מפתחים סביב פייתון. ובגלל שלמידת שפת תכנות חדשה חדשה לוקחת זמן ודורשת הרבה שעות של תרגול, כנראה שתתיקלו באתגרים שונים לאורך הלמידה שלכם. היתרון בפייתון הוא שאם תחפשו פתרון לבעיה מסוימת בגוגל (או אפילו בצ'טGPT) כנראה שתמצאו את התשובה בקלות. ואם תצטרכו עזרה מעבר לזה יש לא מעט קהילות מקצועיות (בעברית ובאנגלית) עם מתכנתים שישמחו לעזור לכם.  

אילו תחומים תלמדו במסגרת קורס פייתון?

כחלק מלימודי פייתון תלמדו מגוון רחב של נושאים. בקורסים הבסיסיים התכנים יכללו היכרות עם השפה לצד פקודות בסיסיות. בשלבים יותר מתקדמים, כבר תתרגלו עבודה מול מסדי נתונים, כולל מניפולציות על מידע. בקורסים שמכוונים למשל לתחום מדע הנתונים, תלמדו כלים שיסייעו לכם ב – ML ו – AI.

כולם כבר התחילו ללמוד עכשיו תורך!

רוצה פרטים על קורס פייתון?

תנאי קבלה, מועד פתיחה, מחיר, תנאי תשלום ועוד..

כולם כבר התחילו ללמוד. עכשיו תורך!

רוצה פרטים על קורס פייתון?

תנאי קבלה, מועד פתיחה, מחיר, תנאי תשלום ועוד..

מאמרים מומלצים:

רוצה פרטים על קורס פייתון?

עוד משהו קטן...

בשביל להגן עלייך שלחנו לך SMS עם קוד בן 4 ספרות כדי לוודא שהמספר שהזנת באמת שלך.
כדי שנוכל לשלוח לך פרטים על הקורסים הכי עדכניים חובה לאשר את המספר.