קורס Customer Success: המפתח שלך לקריירה בהייטק

רוצים לעבוד בתפקיד מתגמל ולהשפיע על ההצלחה של חברות הטכנולוגיה הגדולות? הכירו את התפקיד שיאפשר לכם לעשות את זה!

רוצים להיכנס להייטק בלי ללמוד לתכנת? הגעתם למקום הנכון! Customer Success Manager הוא התפקיד שמשנה את חוקי המשחק ומאפשר לכם להשתלב בתעשייה הכי נחשקת, וחברות ההייטק הכי מבוקשות. בתור CSM, אתם תהיו אלו שתובילו את הארגון להצלחה – תנהלו קשרים אסטרטגיים עם לקוחות, ותשפיעו על ההחלטות הכי קריטיות. זו ההזדמנות להטיס את הקריירה שלכם קדימה, עם תנאים שכולם חולמים עליהם. אז איך הופכים ל-CSM ואילו תכניות לימוד יקדמו אתכם לשם? ריכזנו עבורכם כל הפרטים והטיפים במאמר הזה.

קורס Customer Success

תוכן עניינים

בעולם הדינאמי של היום, כולנו מחפשים יציבות. וכשמדברים על קריירה בהייטק, ישנם כמה תפקידי כניסה שמצליחים לבלוט משמעותית בסצנה היוקרתית. אחד מהם הוא Customer Success, שנחשב לתפקיד נפוץ בתעשייה, שמהווה חלק משמעותי מכל חברת הייטק.

אם מעניין אתכם להיכנס להייטק בתפקיד מרתק שאינו דורש ידע בתכנות, אתם יכולים לקחת קורס Customer Success שיאפשר לכם לרכוש את הכלים והידע שתצטרכו כדי להתקבל למשרה הנחשקת בתעשייה. מעוניינים לגלות מסלולי הכשרה שיכינו אתכם לדרך מעניינת ומלאה באתגרים במקצוע מבוקש? כל המידע שתצטרכו נמצא בסקירה הזאת!

לצפיה בסרטון – מה זה Customer Success ולמי זה מתאים?

לאיזה קורס Customer Success כדאי להירשם?

כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את הידע והכלים האיכותיים ביותר, כדאי שתבחרו בקורס מקצועי ומהימן, שמעביר את התכנים בצורה רצינית ואפקטיבית. הנה כמה בתי ספר ששווה להכיר:

#1 – Product Experts | קורס Customer Success Manager

קורס CSM של Product Experts נבנה בשיתוף פעולה עם בכירים בתעשיית ההייטק מהחברות הגדולות ביותר – כמו מיקרוסופט, פייסבוק ומובילאיי – ונועד להכין את יוצאיו לעבודה הראשונה שלהם בתעשייה. הלמידה בקורס היא פרונטלית, ונערכת בכיתות ומשרדים בלב התעשייה ברמת גן. מרצי הקורס הינם מומחים לתחום ה- Customer Success, והם מובילים צוותים בחברות המשפיעות ביותר בהייטק. בקורס תקבלו בין השאר כלים משמעותיים לעבודה מוצלחת, שיכינו אתכם להשתלבות בכ-6 תפקידים התחלתיים בחברות הייטק. תכנית הלימודים מורכבת מ-45 שעות קורס CSM, כ-90 שעות תרגול, 24 שעות קורס מיתוג מקצועי ו-12 שעות קורס אנגלית להיי-טק.

רוצה פרטים על קורס Customer Success?

תנאי קבלה, מועד פתיחה, מחיר, תנאי תשלום ועוד.

לאחר השליחה חכו מספר שניות שהעמוד הבא יטען

#2 – SIX FIGURES | בי"ס לתפקידי מכירות ושירות בהייטק

בקורס CS של SIX FIGURES תקבלו הכשרה תיאורטית ומעשית בתחום ה–Customer Success, ספציפית להייטק. צוות המרצים כולל אנשי מפתח מהתעשייה, מחברות כמו ZOOMIN, מאנדי דוטקום ומייקרוסופט, מומחים בתחומם שילמדו אתכם את הנושאים הכי חמים בעולם ההייטק. הקורס מורכב מכ-30 שעות לימודי תיאוריה ו-40 שעות של תרגול מעשי, בסיומם תוכלו להשתלב במגוון של תפקידים בחברות ההייטק הגדולות ביותר, אליהן תוכלו להגיע בעזרת הקשרים של בית הספר עם התעשייה. הקורס יערך בימים א+ד, בין 20:00-21:30 בערב ב-Zoom, ואורכו כ-3 חודשים. בסופו תיהנו מתמיכה אישית של ביה״ס בהכנה לראיונות, וכתיבת קורות חיים שיובילו למשרת חלומותיכם.

#3 – PMSPHERE | קורס Customer Success

קורס CM של חברת PMSPHERE הוא דרך פשוטה ומהירה ללמוד את עיקרי הדברים בתחום ה–Customer Success. הם מציעים קורס בן יומיים הכולל הקנייה של כלים הנחוצים לתפקיד Customer Success Manager, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום. הקורס נערך בקבוצות קטנות של עד 8 אנשים בכדי לאפשר התייחסות לאתגרים הספציפיים של כל משתתף. ניתן להזמין את הקורס למשרדיכם בתאריכים הנוחים לכם, או להצטרף לקורס שנפתח אחת לחודשיים בתל אביב. את הקורס מובילים מומחים מהתחום בתפקידי מפתח בתעשייה, והוא מציע לסטודנטים את מיטב הידע והכלים שיש לתעשייה להציע.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

#4 – JOLT | קורס Customer Success מתכנית Enter להייטק

את תכנית הלימודים של JOLT מובילים מומחים מחברות מובילות בעולם כמו – HP, טיקטוק ולינקדאין, המעבירים שיעורים בנושאים חמים ורלוונטיים לסצנה הבינלאומית. הקורס מקנה לסטודנט את כל הכלים הנדרשים להצלחה בתחום ה- CM, עם התמקצעות בתפקידים עסקיים ספציפיים. הקורס מורכב מכ-34 שיעורים בנושאים שונים, ומשלב ידע תיאורטי יחד עם ניסיון מקצועי והכנה לתפקיד Customer Success Manager. בסוף הקורס, תגישו פרויקט אישי בו תוכלו להשתמש בכדי להתקבל לחברות הייטק מובילות בתחום. JOLT מציעה גמישות ללקוחי הקורס, שיוכלו להשתתף בחודש אחד אינטנסיבי או ב-4 חודשים של לימודי ערב, לבחירתם.

אבל רגע, מה זה בכלל Customer Success?

בכל חברה המתעסקת ביצירה ומכירה של מוצר כלשהו, יש צורך בפונקציה שתתווך בין המוצר לבין לקוחותיה של החברה, החדשים והוותיקים. תפקיד ה–Customer Success Manager נועד להיות הפונקציה הזו, ולדאוג למגוון רחב של אלמנטים בכל הליך סגירת החוזה מול הלקוח, וכל תקופת השימוש שלהם בו, עד לחידוש החוזה, וחוזר חלילה. מטרת CM היא לקצר כמה שניתן את הזמן מרגע רכישת המוצר ע״י הלקוח, ועד הרגע בו הוא מתחיל להפיק ממנו ערך. בקצרה, ה-CM אחראי לוודא כי הלקוח מגיע למטרות העסקיות עבורן הוא קנה את המוצר.

רוצה פרטים על קורס Customer Success?

תנאי קבלה, מועד פתיחה, מחיר, תנאי תשלום ועוד.

לאחר השליחה חכו מספר שניות שהעמוד הבא יטען

למי מתאים לעבוד בזה?

אז למי יתאים למלא תפקיד של Customer Success Manager? ובכן, קהל היעד של התחום מורכב ממגוון אנשים בשלבים שונים בחייהם ובקריירה שלהם. ראשית, אנשים המחפשים עבודת Entry Level בהייטק לאחר הלימודים. שנית, אנשים שמחפשים את נקודת הכניסה שלהם לתעשיית ההייטק הישראלית.

תעשיית הייטק הישראלית ידועה בכל העולם, מאפשרת מגוון של מקצועות במגוון רחב של תחומים, התנאים בה ידועים כטובים ביותר במשק, והיא מטרה שנחשקת על ידי ישראלים רבים. שלישית – אנשים שמעוניינים לעשות הסבה ל-CSM מתחום אחר. כאלו שכבר יש להם ניסיון תעסוקתי, אך לא מרגישים שהתחום הנוכחי שלהם ממלא את שאיפותיהם או מנצל את הפוטנציאל החבוי בהם. בתור Customer Success Manager, הם יוכלו לנצל את כישוריהם ולקדם את החברה בהם יעבדו למקומות חדשים.

מה כולל קורס Customer Success?

קורס CSM יכלול בתוכו, בין השאר, הקניית כלים שיסיעו לכם לנווט את דרככם בין האתגרים שתתקלו בהם בתור CM, תקבלו המון ידע תיאורטי חשוב אותו תתרגלו באופן פרטי בכיתה ובמטלות הבית, ממומחים מובילים בתחום, ותוכלו ליישם את מה שלמדתם בתפקיד הראשון שלכם ברגע שתסיימו את הקורס. כמו כן, תוכלו ליהנות גם מתמיכה של צוות הקורס בהכנה לראיונות, כתיבת קו״ח ונטוורקינג בקרב הבחרות הגדולות בתעשייה.

ועכשיו, מסכמים

CSM הוא מההתפקידים הנפוצים בתעשייה, ומאפשר כניסה בטוחה לתוך עולם ההייטק מבלי צורך בידע טכני מקדים. רואים את עצמכם עובדים בתור Customer Success Manager ומצליחים לפרוח בתחום? הירשמו כבר היום לתכנית לימודים שמתאימה לכם וקחו את הצעד הראשון לעבר קריירה בהייטק!

מאמרים שיעזרו לכם להחליט על קריירה בתחום:

תפקידים עסקיים בהייטק

5 תפקידים עסקיים בהייטק שחובה להכיר | משרות לא טכנולוגיות

יום בחיי CUSTOMER SUCCESS בהייטק

איך זה להיות Customer Success בחברת הייטק?

הסבה להייטק

הסבה להייטק – ככה תעשו את זה נכון | מדריך Step by Step

למי מתאים להיות CUSTOMER SUCCESS

מה זה Customer Success ולמי זה מתאים?

רוצה פרטים על קורס Customer Success

תנאי קבלה, מועד פתיחה, מחיר, תנאי תשלום ועוד.

לאחר השליחה חכו מספר שניות שהעמוד הבא יטען

רוצה פרטים על קורס Customer Success

תנאי קבלה, מועד פתיחה, מחיר, תנאי תשלום ועוד.

לאחר השליחה חכו מספר שניות שהעמוד הבא יטען

אולי יעניין אותך:

שלחו את המאמר לחבר/ה >>>

רוצה פרטים על קורס Customer Success?